Власник «Нібулону» про конфлікт з Омеляном: Проблема України в тому, що пости міністрів займають непрофесіонали

Генеральний директор ООО СП «Нібулон» Олексій Вадатурський розповів про причини і суть конфлікту між підприємством, його сином – народним депутатом Андрієм Вадатурським (фракція БПП) та міністром інфраструктури України Володимиром Омеляном.

Відповідну заяву підприємець зробив під час інтернет-конференції на Ліга.net.

«Риса сьогодення в тому, що пости міністрів займають непрофесіонали. І це сама велика проблема. Чомусь вважається модним, щоб був реформатор, але був не галузевий спеціаліст» – зазначив він, відповідаючи на питання стосовно конфлікту, що вийшов у публічну площину.

За його словами, сьогодні його сина звинувачують в тому, що він в парламенті начебто лобіює інтереси сімейного бізнесу, а компанію – в намаганні монополізувати ринок річкових перевезень в Україні. На думку Олексія Вадатурського, пов’язано це в першу чергу з тим, що наразі в парламенті розглядаються два принципово різні законопроекти «Про внутрішній водний транспорт» – №2475а та №2475а-4. Перший  з них – відстоює профільне міністерство, а співавтором другого – є його син.

«Я задаю питання: а якщо професіонал з галузі іде в Верховну Раду, професіонал по логістиці, по ринку зерна, по суднобудуванню, по реальному сектору економіки, він що, має займатися законами космічної галузі, акушерства, медицини? Слідуючи такій логіці. Це в корні невірно. І коли він як професіонал відстоює інтереси галузі… все позиціонується, ніби він лобіює» – зазначив він.

Бізнесмен не приховував, що компанія «Нібулон» підтримує концепцію, запропоновану Андрієм Вадатурським разом з іншими нардепами з міжфракційного об’єднання «За розвиток річок України». Що ж стосується «міністерського» варіанту реформи судноплавства, його компанія дійсно критикує, але на те, як зазначив підприємець, є об’єктивні причини: бажання «реформаторів» ввести «річковий збір» і запустити на українські річки «діряві колоші» з закордону.

«Законопроект, яким опікається міністр, був внесений у Верховну Раду ще в 2009 році. Він синхронно вносився разом з законом «Про морські порти». Так було заведено при попередній владі, що треба ділити галузі по промислово-фінансовим структурам, по інтересам, тому порти – підпорядковувалися одним структурам, річки – віддавались другим» – сказав Вадатурський.  

При цьому власник «Нібулону» звернувся до міністра Омеляна із закликом показати останню версію свого законопроекту, яку той, за його словами, кулуарно виписує, вишукуючи користь для фінансових структур.  

Нагадаємо, українська компанія «Нібулон» інвестує 2 мільярди доларів в зерносховища у Єгипті.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *